Efter regn kommer sol

När jag slet mig ur sängen vid 07 regnade det ute, snyyyyft tänkte jag eftersom jag skulle cykla ner till stan på intervju vid 09..orka inte med regnjacka och stövlar!! Men de var bara en snabb skur och sen bröt sig solen igenom molnen :) Så kunde cykla ner i tunn tröja och njuta av cykelturen. Intervjun gick bra..dock vet dom inte när uppdraget börjar men troligtvis i September vilket passar bra med mig eftersom jag jobbar v.30.32 och sen semester v 34 så är ledig från första veckan i september :p

Nu måste jag ta tag i mig själv..jag är lat på pluggfronten!! Buu Johanna buu!!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Tack hjärtat! :)



Grattis till jobbet!

2010-07-01 @ 16:52:47
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0