And the winner is..

Solen skiner som aldrig förr och jag sitter ute på balkongen och njuter i min nyinköpta bikini (rea på underdelen me like, thanks H&M) dock sitter jag med datorn i knät och läser slides från föregående föreläningar :p Mindre kul!

Mer roligt var att jag under en liten paus kollade mailen på jakt efter ett lösenord, då stöter jag på mina inloggningsuppgifter till webbmötesplatsen för Ambassadörsprojektet för Ekonomihögskolan (letade som en galning någon månad sedan men hittade de inte då :p) så loggade in på sidan och kollade efter vinnarna i de olika tävlingarna som pågått under vårens arbete  - CHOCK!! VI HADE VUNNIT EN TÄVLING, jag och my darling Katrin :)

Bästa blogginlägget *host host* gick till oss och de var inget dåligt pris heler!! En specialutgåva av iPod Shuffle - SWEET!! Min är halvdöd och katrin (aka henkes) är helt brutalt slaktad av ett cykelhjul :p Dock har vi inte hört från skolan och resultatet kom ut någon månad sedan - så får maila vår käre ansvarig! :)


Vårt fin fina pris :) Tack så mycket Ekonomihögskolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0