Sunshine :(

Solen skiner, de är varmt och skönt ute...och jag JOBBAR!!! *Snyft*

Inte vilket pass som helst heller utan mellan 8-18, hej ingen sol alls ute då :( Men jag får se de positivt, jag tjänar pengar och för dom kan vi förhoppningsvis åka till thailand för i vinter och då får jag njuta en massa utav solen då. Tropisk hetta ute, svalt och skönt inne vilket iaf är skönt så man slipper svettas ihjäl under telefonsamtalen.

Ska bli skönt att bara plugga i höst och inte jobba, då kanske man kan satsa lite på skolan också :p Nu känner jag att kaffemonstret i mig skrriiiikker efter refill så får ta och hämta mig lite blaskigt kaffe. Hemskt att man vänjer sig vid blaskkaffe, har smakat sämre på arbetsplatser så man får vara glad för de lilla. har med mig muffins som jag bakade igår också..smaskens! *Mums mums*

Hoppas ni får en fin dag, och sola för mig om ni ska ut! :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Pernilla

okej, jag kan ta på mig att ha solat för dig, för ja brände mig rejält igår, trots solskydd...

2010-07-15 @ 18:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0