Skolsaker

Jag är helt hyper, så blir det efter en helg med dåligt väder och man suttit inne. Dock mysigt och behövligt!! Jag och älsklingen tittar på sista delen i Milleniumserien, tittade på de två första igårkväll. Håller just nu på att kolla på en otroligt söt amerikansk hemsida med massa gulliga saker, bra presenter etc. Dom har jättefina block som jag funderar på att köpa.

Känner att det kommer behövas fina block och pennor inför hösten och Magisteråret :) Kalmar är knappast the place to shop så tack gud för internet. Känns dock lite dumt att beställa block från USA men ska beställa en söt plånbok/clutch från samma sida, så då är det inte jobbigt att klicka lite extra på sidan!




Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vi kommer seriöst att få slåss om sakerna! Jag har inte en aning om vad jag beställde. Kommer igår en krämögonskugga (stavas det så?) och ett nagellack!

2010-07-25 @ 16:09:13
URL: http://elinrobertson.blogg.se/
Postat av: Jojo

Jo men jag kommer faktiskt ihåg det mesta av de jag beställde...haha paketet kommer till mig först och sedan får du mina leftovers!!! Muhahahhaha!!!

2010-07-26 @ 14:35:24
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0