Ska besöka drottningen

I helgen är det Malmamarken på landet (alltså stoooor marknad) och jag tror jag varit där i princip alla somrar. Vi var tveksamma hur vi skulle ta oss upp men nu har vi skaffat bil så yay vi ska till landet på fredag och stannar till söndag eftermiddag. Hoppas på fint väder och att jag inte köper för mycket krams. Mums färska nygräddade munkar..farligt gott!

Titeln på inlägget då!?
Jo jag var precis inne på Stavtorps Bigårdars hemsida och Birgitta la upp dessa bilder några veckor sedan då ett  förvirrade bisamhälle fick för sig att Birgitta var deras drottning. Tydligen vägde det rätt mycket och som sagt...det var ju inte två bin som satt på dräkten.







Klicka på bilderna för att nå hemsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0