Samsung Galaxy

God eftermiddag! ;)

Kan inte förklara hur otroligt skönt det känns att äntligen ha SOMMARLOV, även fast jag jobbar ca 30h i veckan under kommande vecka och sedan heltid under veckorna 30-32..så är det ändå skönt att komma hem från jobbet och inte behöva plugga. Ingen rolig kombo och är så otroligt skönt att slippa det, ledig på riktigt efter jobbet utan måsten. Sweet! :)

Tentan gick okej, kanske klarar det kanske inte, vi får se om en två veckor när resultatet kommer ut. Fast skulle hellst inte vilja veta utan leva på mina rosa moln över att jag inte behöver plugga just nu. *Hihi* Efter tentan igår cyklade jag och älsklingen till stan och lunchade samt kollade på ny mobil till mig, den jag har nu är så tråkig och för basic! Hittade iaf en Samsung Galaxy S som jag blev kär i!!! Kostade dock 6099:- på The Phone House så lite för saftigt för mig :( Men tada fanns på NetonNet för 5449:- åkte förbi där innan jobbet och KÖPTE DEN..YAAYY!!!

Den är RIKTIGT najs, supersmal, väger INGENTING och är såklart Android vilket jag måste säga är grymt. Finns många Appar men tar tid att lära sig hur allt funkar. LOVE IT!!!!

1/6
3/6
4/6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0