Regn - Sol - Åska

De är OTROLIGT kvavt just nu, känner mig för att stå i en kalldusch konstant för att få syre :p Knappt man kan andas så kvavt är det! Imorse var det ÖSREGN, åska och blixtar i någon timma, sedan kom solen fram liiiiite, men nu är det molnigt.

Var precis inne i stan och skulle leta efter en ny bikini, ville ha en att sola i utan band och hittade en väldigt braigt från Lindex med avtagbara band i en ljusblå/ljusgrön glittrig färg för 159:- för ett set på rean :) Yay! Skulle också kolla på proteinpulver eftersom jag och Elin ska börja på Jordnötssmörsdieten, haha vi ska leva på jordnötssmör och proteinpulver..haha härligt va!? Ska tydligen vara sjuuukt effektiv så vi får se. Kör 4 veckor från måndag!

I kväll jobbar jag 16-21 och älsklingen ska till Bergkvara och jobba på deras Water festival, woho vilket röööööj, eller inte! Men jag får en lugn kväll hemma, då ska jag fixa naglarna och äta chips :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0