Regn och rusk

Jag är konstig, jag tycker om när det regnar..misstolka mig inte jag HATAR att vara ute i det men att sitta inne och höra hur det smattrar mot rutorna och njuta av att vara torr. Haha! Jag har spenderat för många dagar/nätter/veckor ute i naturen med Scouterna...vilket var sjukt roligt också men fy *a* för blöta strumpor och kläder som hänger överallt i ett fuktigt tält. Tack och lov har jag snäll pojkvän som körde mig till jobbet idag.

Mina alarm (haha ja jag sätter ca 7 alarm i mobilen på morgonen) beslöt sig för att inte fungera imorse..INGEN ringde. Gick in och kolla och jo dom var på och jo dom stod på 06 och inte 07 eller så och alla var aktiva. SJUKT konstigt!! Säg inte att min telefon hatar mig redan...jag har ju inte ens hunnit blinga den!!!

Oh..jag måste beställa hem blingsaker! Någon som vet någon bra SVENSK hemsida så jag slipper beställa hem från Japan som jag annars brukar göra!?

Ciao från kaffedrickaren!

ps. glöm inte min Twitter - LifeByJojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0