Plugg till 1000

Hej hopp, solen skiner och det är ytterligare en dag då jag sitter inne och pluggar, har föreläsning och annat mindre kul som innebär att man är inne och är fokuserad. Men de är bara att se positivt på det och de är inte såååå lång tid kvar iaf :)

Igår var jag och annica och badade, yay årets första dopp för att senare gå och se Eclipse...riktigt bra och man blir som kär i Jake varje gång han dyker upp *mums* men ser mest fram emot kommande två filmerna, love att det är två filmer och inte en på fjärde boken. Riktigt trevligt var det iaf :) Eftersom de var söndag var vi också och veckohandlade :)

Idag var de föreläsning på förmiddagen för att sedan åka hem och äta lunch och läsa igenom lite anteckningar innan jag skulle in till Proffice och skriva på kontrakt för de tre veckorna som jag ska jobba på Eniro. Sedan har jag pluggat, ätit glass, druckig mumsig latte, ringt och sagt upp mitt bredband och FÖRSÖKT säga upp mitt tv-abonnemang eftersom jag ska sälja min lägenhet i september förhoppningsvis.

Nu blir det Tacos och instuderingsfrågor!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0