Nagelfix!

Idag på lunchen var jag och shoppade lite nagelsaker för att fixa mina naglar lite. Dom börjar bli längre, men inte långa nog så min tanke är att lägga på gel på dem så att de ska bli starkare och kunna växa mer.

Har tid för manikyr på fredag och tänkte vänta tills efter det tills jag lägger på gelén så jag har snygga naglar under. Går det åt h-vete får jag väl gå tillbaka och fixa dom på salong men de får bli i slutet av augusti när jag kommer tillbaka till stan och skolan börjar. Då kan behöva känna sig lite extra snygg för att få energi till terminen. Och eftersom jag ska fixa mina ögon med laser i höst kommer jag spara över 300:- i månaden på det..som man kan lägga på NAGLARNA! :)

Någon som prövat både akryl och gelé? Jag har bara testat akryl alla gånger jag fixat mina så är nyfiken på andras erfarenheter :)



Film från Youtube från en nagelsalong i USA!


Kommentarer
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

akrl har jag velat testa ett bra tag! så det får nog bli snart, ska bara leta efter en bra salong här i kalmar!

2010-07-29 @ 01:18:04
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0