Myslördag

Regnet verkligen öser ner idag så mysigt så! Jag hoppade upp för en 45 min sedan..blev ganska så sent igår :p Men de var skönt att sova..dock känner jag att det är onödigt att sova till kvart över elva. Visar sig att de inte finns så mycket att göra uppe, men ändå!

Igårkväll beställde jag och Elin massa saker från e.l.f. totalt gick de på 650:- med frakten, 30 saker beställde vi och genomsnittspriset per produkt är 18.30 för typ ALLT. Lovely! Får se hur snabbt man får sakerna :)

Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska göra..ingen aning! Städa skulle vi nog behöva göra lite, iaf plocka undan saker och slänga döda blommor (döda snittblommor är inte fint).

Ha en FIN dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0