MER REGN ÅT FOLKET!

Att sitta på jobbet är helt okej (speciellt när det är sista dagen) men det skulle gärna fått regna lite mer..då blir det mer okej att sitta inne och tråka. Jag är regnfantast, finns inget så mysigt som att sitta inne..dricka kaffe, läsa en bok och höra hur regnet smattrar mot rutan. Det är mysigt..oh nu längtar jag efter hösten helt plötsligt!

Söta paraplyer ser man inte ofta, inte så smidit att cykla med men snyggt på stan! Dessa finns hos Balunz.se

Paraply puderrosa med glittriga prickar
Svart paraply med volang
Romantiskt paraply från Lisbeth Dahl


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, så det är du som beställt regn :D Mer regn, det fick vi i alla fall...



Härlig blogg du hade, fråga mig inte hur jag hamnade här :)

2010-07-26 @ 23:45:05
URL: http://frubodin.blogg.se/
Postat av: Jojo

Haha jo det kom ju en del, hoppas jag inte ställde till allt för många översvämningar!



Tack så mycket!

2010-07-27 @ 09:43:17
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0