LCHF

I eftermiddags efter jobbet var jag och älsklingen och veckohandlade, alltid lika roligt. Förstår mig inte på människor som inte tycker om att handla, älskar strosa runt bland hyllor och kolla på saker..jämföra osv.

På jobbet satt jag och gjorde kommande veckas matschema, spanade på olika LCHF-recept och jag hittade en massa goa saker så blir inga äckliga måltider denna vecka inte - mums! Idag blidde de en mumsig Tacopaj lchf-style. Blev lös och rann över på kanterna för jag hade en för liten pajform (måste skaffa en större), men den var lika god för det. Till den blev det tacosås och creme cheese.

Tror LCHF är något för mig, lite kalorier och mycket fett är det alltså som gäller från och med nu!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0