Johanna-dagen!!

Jag har en ledig dag, och de är så otroligt SKÖNT!!!

Sov till tio tiden, gick upp i lugn och ro..kollade lite på tv, gjorde frukost och sedan packade vi ihop vår saker och åkte över till Öland för några timmar i solen. Vid 13-tiden blev det allt mer moln och älsklingen kände sig allergisk mot nått så vi packade ihop. De var iaf jätteskönt på stranden, blåste sådär lagom och var varmt och skönt, 28 grader visade termometern.

Efter en sväng hemma för att byta om åkte vi till lite kakelaffärer och kollade kakel till köket, hittade lite olika som var riiiktigt snygga, men sjukt dyrt. Köpte lite mat också, mums vi ska grilla kött ikväll! *Yum* Sen ska jag baka en LCHF-Kladdkaka som verkar riktigt mumsig! Vi får väl se hur det går.

Nu är jag sjuuuuukt trött, huvudet är väldigt tungt..sova sooova!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, klart jag inte gör fel! Du ska få höra om hur rätt jag har gjort imorgon!

2010-07-21 @ 23:49:02
URL: http://elinrobertson.blogg.se/
Postat av: Jojo

Du gjorde HELT RÄTT!!!

2010-07-22 @ 08:53:30
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0