Jobb och lite mer jobb

Idag är det jobb jobb jobb, suck denna vecka är största jobbveckan någonsin, jobbar 46h på 5 dagar tror jag det är :p Lovely lön i augusti iaf! Bra att ha något att se fram emot!

I förmiddags var jag på Eniro för upplärning av reception vilket var roligt, mycket folk och haha jag såg nog allt lite rolig ut som försökte hitta människor för paketutdelning. Haha aja rätt lungt är det så förhoppningvis stressar jag inte allt för mycket under mina veckor :) I eftermiddag/kväll ska jag till vanliga jobbet mellan 16-21, imorgon heldag 8-18, torsdag 8-11.30, fredag 9.30-19.30. PUH!!!

Nu ska jag och älsklingen ut och jaga fläkt, ingen luft cirkulerar så förhoppningsvis finns det någon fin och STOR vi kan köpa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0