Försäljning

Puh!
Äntligen är jag hemma efter en dag full med jobb..jobb och mittemellan lunch med Elin och Älsklingen. Jobbet på förmiddagen var rätt lugn, jag satt och mailade en massa folk som var intresserade utav min väska som jag köpte på Tradera men visade sig vara allt annat än säljaren uppgav. Så sålde den vidare idag till en annan tjej, fick cykla som en idiot för att hinna hem och hämta väskan - och till Statoil för att lämna väskan innan 16.00. Postkillen satt där och drack kaffe (såg bilen på baksidan). Men kunde skicka den som brev och då blev de "billigare" och den behövde inte vara inne före 18 - typisk!

Stod och pratade med tjejen på Statoil, om postens sjuuukt dyra priser! Jag menar de är crazy hur dyrt det är! Jag skickade väskan som vägde 1,4kg vilket kostade 220kr, visst de var REK och köpte en kartong men herregud vilken chock det var!! Oh weelll första och sista gången jag skickar brev/paket :p

Nu ska jag duscha!!! Svetten rinner! :p
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0