First day!

Första dagen på nya jobbet är alltid lite nervöst..kommer jag första allt, kommer jag glömma bort något eller kommer jag göra bort mig på något annat vis!? Well i hope not! Jag ska sitta i reception i tre veckor och vara vikarie, perfekt jobb såhär under sommaren. Det är inte sååå mycket att hålla koll på..post, kaffemaskiner, förråd och att reception är snygg och ren! Inte särskilt ansträngande alltså :)

Jobbar på, dricker kaffe och kollar mailen frenetiskt om de är något som ska göras! :p Mycket trevlig personal så detta ska nog gå så bra så. Nej nu ska jag ta och hämta in posten om några minuter, ingen aning när brevbäraren kommer så i better be ready for it!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Elin

Kama Sushi var grymt ju! Vi får luncha där någon dag!



Och nej du kan inte bara ge mig sina leftovers :O

2010-07-26 @ 18:37:35
URL: http://elinrobertson.blogg.se/
Postat av: Jojo

JAG VET!!

Jaaa men de måste vi göra, dom har sjukt billiga lunchpriser!

När när när!?



..och förrensten kommer du inte veta vad som är leftovers eller inte för jag kommer attackera paketet först! :) hihi!

2010-07-27 @ 09:40:46
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0