En vecka idag

Yay jag har i princip överlevt första veckan på jobbet..måste säga att det känns bra! :) Roligt men lungt, borde komma in mer folk nästa vecka så då kanske det händer lite mer. Men annars får man njuta av lugnet och ta en extra kopp kaffe (kom ihåg att ta med kaffefilter imorse, goodie!).

Dagen började bra och min klocka ringde faktiskt idag. Älskligen satte sin klocka också på 07 men då hade min redan ringt 5 gånger :p Upp och iväg kom jag, åkte brum-brum men hade kunnat cykla då vädret var så fint. Dock vill inte jag ha minn cykel ståendes i stan hela helgen eftersom vi ska köra upp till landet i eftermiddag direkt efter jobbet. Hyrbil ska vi ha..spännande att se vad det är för något vi får! :)

Under lunchen ska jag lyxa till det - manikyr time!! Nu är mina naglar lång men mindre fina, haha okej dom är verkligen inte hemska men dom behöver en uppdatering och skämmas bort lite. Fransk manikyr blir det, standard för det är snyggt till allt verkligen och tycker de är superfräscht. 150:- kostar det på salongen där jag brukar gå (Nail & Spa på Södra långgatan 9), har aldrig provat manikyren där men fixat akrylnaglar har jag gjort. Kommer bli sååå skönt men blir inte tid över till lunch..har med min macka till sen iaf.

Tar bild och lägger upp den på Twitter så får ni se hur det blir! - LifeByJojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0