Egomys och dieter

Nu har jag provat att dricka en proteinshake - NEVER EVER att jag kommer överleva på det och jordnötssmör i 3 veckor! De kommer inte att ske, jag skulle spy upp de och därav dö under de långa loppet! No good så de skippar vi. Håller samma spår och skippar kolhydraterna totalt istället (sorry my love) men de får bli så. Alltså blir det LCHF istället vilket betyder att man äter fett och inga kolhydrater. Mums mums men kommer sakna pastan och allt mumsigt.

Ikväll är det egomys i soffan, jordgubbar, morötter och chips ska ätas och sen ska jag kolla på film..älsklingen jobbar så its all me baby!!!! Hääärligt! Dock måste jag diska för jag DÖR när jag går in i köket..eller blir dödad kanske av diskberget! :(

17 min kvar på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0