Day 3

Haha känns som allt jag tänker på är hur många dagar jag jobbet..kan erkänna att det känns som betydligt fler än 3 dagar. Men de är ju positivt för då har jag iaf kontroll över situationen. Skönt när man kommit in i sina rutiner..dock finns det inte så många rutiner här men ändå!

Yay min beställning från Glitzy-Glam skickades igår (från USA) och dom skrev i mailet att de skulle ta 12-15 dagar för det att levereras..jag hoppas det går SNABBARE! Men jag borde iaf ha sakerna innan jag ska åka till landet den 14e augusti så jag kan ha min FINA nya plånbok i rosa och zebrarandigt - SO COOL!!

Sminket som jag och Elin beställde i förra veckan skickades i måndags och skulle vara här innan fredag har jag för mig. Jag älskar att få hem paket och ha den där nervösa känslan om sakerna kommer nå upp till förväntningarna..jag är som ett litet barn på julafton!!!

Nej refill på kaffet nästa och sedan ska jag kolla in lite resor..
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0