Dagen innan..

Puh!

Har suttit konstant idag och pluggat, en paus i mitten för att åka in och lämna case, köpa småsaker inför tentan (ny penna är ett måste inför varje tenta) och sedan tillbaka och trycka in saker. Imorgon är alltså tentan 8-12 sitter vi 42 glada människor och tänker frenetiskt i 4h och jag skuttar förhoppningsvis ut glad ur tentasalen och inte självmordsbenägen :p

Har pluggat på lite av det mesta, dock känner jag att förvirringen är lite för nära för att de ska vara bra men de är bara att andas och försöka känna lugnet imorgon så minnet kommer tillbaka. Funderade på att ha med min vin, haha ja i vattenflaskan, för att lugna mig...jag blir så hyper annars och stressar upp mig till minnesförlust (inget skämt - koko i huvudet!!!) Men jag ska ta och gå och lägga mig nu, gå upp tidigt imorgon och kolla upp de saker jag känner mig osäker på nu innan jag går och lägger mig!!!

Natti natti!!!

ps. Håll tummarna för mig!!!! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0