Att vara nöjd

Det är inte ofta man tänker på hur bra man har det, jag gör det iaf allt för sällan och håller mest på att klaga. Oh jag kan bli så trött på mig själv ibland..ni vet när man riktigt hör sig själv och vill bara hålla för munnen. Händer allt för ofta nu senaste tiden!  - Skärpning!

Jag är sjuukt lycklig och glad över mitt liv just nu! Jag har ett bra sommarjobb, världens bästa pojkvän, en lägenhet som jag ska sälja (och förhoppningsvis få ut lite mer än jag betalade), plats på en bra utbildning som förhoppningsvis kommer ge mig ett jobb utanför kundtjänst, kläder att ta på mig, väldens underbaraste familj - OCH de är fint väder idag! Woho!

Just nu sitter jag och ler och känner att - Wow denna dagen kommer att bli jättebra! Jag har mumisg lunch med mig, gårdagens kycklinggrytaleftovers och tänkte gå ut på stan en runda och leta efter en ny väska inför skolstarten. Behöver en ny till skolan och funderar på en klassisk Longchamp Large eller något i liknande storlek. Big big big måste den vara!

Dagens motto - Smile and enjoy life a bit more than you did yesterday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0