6 månader

Idag har jag och Richard varit tillsammans i 6 månader, mys mys mysigt!! :)

Känns som betydligt längre tid men de beror nog på att vi bott ihop i typ 4,5 månader nu så haha i princip lika länge som vi varit tillsammans! Världens bästa pojkvän som är otroligt söt och för snäll för sitt eget bästa! Efter jag varit på Eniro köpte jag 3 liter jordgubbar och en fin bukett med blommor och cyklade hem med alltihoppa, liiite mycket på cykeln men de gick bra och jag och alla saker kom hem i ett stycke. Älsklingen blev glad och hoppade sedan iväg för att "åka och göra nått"...kom tillbaka efter en 30 min med en blomma till mig och ett nytt vardagsrumsbord! :) NAJS, nu har vi ett vitt vardagsrumsbord! Tack älsklingen!


Jag älskar dig Massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0