Nagelfix!

Hej hopp!

Sitter i soffan och har precis ätit frukost..eller är kanske mer brunch, iförd ett fint reafynd från Gina..49:- för en klänning är rätt trevligt faktiskt för en klänning! Love it! Gick en runda på stan igår nämligen och shoppade lite, mer powershopping! Blidde en ny foundation, hårspännen, klänningen och ett nytt nagellack. Kändes som man köpte en massa men nee de var ju inte så farligt.

Här om veckan gick jag i stan och fick syn på en ny nagelsalong/spa och blev LYCKLIG för dom hade billiga priser och såg väldigt fint ut :) Så efter en del tänkande så bokade jag tid igår, så om 30 minuter ska jag göra en nagelförlängning..akryl som vanligt, för 395:- WOW! USA-priser, och står att dom använder tekniker från Amerika..haha så har kanske med saken att göra. Ska bli så skönt att bli ompysslad och få snygga naglar igen! Hoppas de inte blir porrnaglar igen bara :p

Sen ska vi till IKEA och shoppa möbler till hallen, blir vitt..en hatthylla, en skohylla och en spegel :) Yay så fint de kommer att bli :)
Nej nu är de dags att skutta iväg!

Ciaooo

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej hej, hittade din blogg för en tid sedan när jag själv sökte jobb på Go Excellent, har tittat in lite då och då och blev lite nyfiken på hur det gick med nagelfixet. Var ligger salongen? Blev du nöjd? Jag är också sugen på lite naglar, kan du rekommendera? //Cornelia

2010-02-28 @ 21:22:31
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0