Mys med flickorna!

Hej hopp!!

Sitter i soffan just nu och mår fortfarande illa av all kladdkaka som vi åt tidigare ikväll, haha Frödinge kan sin sak (nej jag fick inte baka för Katrin skulle bestämt ha Frödinges kladdkaka..hihi). Har varit en trevlig dag faktiskt, pluggande, mysande, snackande, ätande och många skratt.

Vaknade under världens mysigaste täcke imorse, mys mys mys! Sedan var de bara att börja plugga, fick klart ett kapitel idag och de är underbart när man känner hur bitarna börjar falla på plats. Har hållt på med mina distanskurser också, wow de har gått riktigt bra med båda två. Har mailat med läraren i event och hon tyckte vi gjort ett fantastiskt arbete och de är ju alltid kul att höra! :)

Vid 17 tiden träffade jag upp Katrin och Tösi vid netto för shopping av mjölk, sedan gjorde jag mumsig pizza, kollade på hur och pratade om allt mellan himmel och täcken som vanligt. Pizzan intogs och sedan kom Annica och då blev de otroligt goda OCH fina lattes, gud så goda dom var! Sedan film och snack framför tv.n resten av kvällen.

Nu sova...
Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0