LONDON!!!

Jag ska tillbaka till min favoritstad för en underbar Weekend med härligt folk! International students on tour del 72 :p *Hihi!* Kommer bli underbart och en helg med shopping och PARTY!!!

Åker mellan 18-21 februari tillsammans med delar av gänget jag reste med i USA, Rachelle från Nederländerna, Toby från Tyskland och sen vilddjuret Jonatan från lilla Sverige. Kommer bli craaaaazy om jag känner oss rätt..haha sicka minnen man har. Bor på samma Hostel som vanligt, The Green Man i/vid Paddington som jag är stammis på nu.

Min tredje gång i London på sju månader, love love love it!!! :) Bilderna är från min och Katrins resa i Oktober..mys!! Kommer bli crazy fun nu i februari!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0