Im back!

Back in business!!!

Bloggen har legat i koma men nu jäklans är de dags att få liv i den igen :) Yay! Har lite mer tid nu, även fast de allmänt känns som jag inte kan andas..men de är väl så de ska vara. Frida hade 132 dagar kvar i skolan..antar att vi har typ samma. Fy så skönt de ska bli och bli klar..läääängtar!!

I måndags började vi en ny kurs; Sinnesmarknadsföring och wow de är riktigt intressant! Har ett gäng olika föreläsare och de piggar ju också upp, dock är kursen tvådelad med en paus på fyra veckor då vi ska läsa tjänstmarknadsföring eller va den nu hette, ska också bli intressant! :)

Just nu skulle jag varit på info-möte med kåren men min hjärna spökar och har en massa ont så skippade mötet. Måste dock lösa problemet med sittningsbiljett då vi skulle köpa dom efterråt, får glittra lite med ögonen och hoppas annica eller katrin kan köpa!

Nuuu : middag..jag är sååå inte hungrig men äta måste man göra!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0