En ny lägenhet?

De har varit fix och trix hela dagen, eller ja vi började med en sovmorgon innan de var dags att tvätta, hämta verktyg på kåren och sedan ut till IKEA och shoppat loss - wohooo!!! Fullt upp och nu är lägenheten liite närmare klar, perfect när de är 4 månader kvar innan flytt! :p 

Väl ute på IKEA blev de liiite beslutsångest men tog mig själv i kragen och fattade ett beslut in the end. Köpte hatthylla, skohylla, spegel, tidningsställ och lite ljus (men de går inte att skippa ljusshopping, de är liksom obligatoriskt på ikea). Sedan var de hem och fixa...jag höll mig dock undan monteringen utan lät proffset sköta de, så mycket säkrare! Jag fixade mat och min tvätt, och tillslut också städningen.

Nu är det sååååå fint..sitter uppe tidningsställ, fotoramar, spegel, nya hatthyllan och jag är SÅÅÅÅ nöjd! Lite fattigare blev man men ändå inte sååå farligt :) Yay i looooove it! Nu ska jag vara lite social och hämta lite fler morötter till dippen, mums!

Ciaooo

Kommentarer
Postat av: Karro

Whot!? Ska du flytta??? Var när hur varför!? :D

2010-02-03 @ 10:21:19
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0