Bortglömd?

Hej!

Ja man skulle ju kunna tro att jag glömt bort bloggen, de är bara att jag verkligen inte har någon tid eller energi över till att blogga så den halkar efter. Men de ska nog bli bättre när tentan är klar och vi går in på SISTA terminen på Marknadsföringsprogramet, yay nice!

Men jag lever på mår bra. Jobbar första gången ikväll sen efter jul, känns ju lagom kul men de är iaf pengar och sånna behöver jag en massa av! Men innan dess ska bidragskalkyleringen sitta i mitt huvud, jag och katrin ska till skolan och göra lite saker och förhoppningsvis ska jag ätit middag :p

Just nu sitter jag vid köksbordet och drömmer mig bort till LONDON. Rachelle tyckte vi skulle åka på en partyresa med gänget som var ute och reste i usa..alltså jag, toby, rachelle, richard, jonatan och christoffer. Dock är chris i usa då så han har kul på sitt håll. Men yaaay hoppas de blir av för de skulle vara SÅÅÅÅ kul. Haha 3 ggr i London på 6 månader :p

Ciao från ett ganska snötäckt Kalmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0