2010

Haha..känns jättekonstigt att tänka att för ett år sedan var jag i USA, träffade gänget för första gången och flyttade in i The Suites...soooo wwweiird!! Skulle lätt åka tilbaka vilken dag som helst, 6 fantastiska månader hade vi i Ohio :)

Men nu är det 2010 och de känns som ett galet bra år, mycket kul står på schemat. Examen i juni står ju på topplistan och sedan AUSTRALIEN!!! Yay! Men fram tills dess är det mycket plugg och jobb! Men just nu är det iaf skönt att vara tillbaka i Kalmar efter att ha träffat pluttarna och alla föräldrarna :)

Har precis städat och fixat hemma. Julsakerna är borta, kartoner och skit slängda, jag har sorterat garderoben och alla mina skåp så det är rent och fint. Det enda som ska göras är att ta upp dom nya gardinerna..dock orkar jag inte styrka dom nu så det får vänta till imorgon eller nått...flest gardiner när den dör vinner (kommer ha 6 på samma fönster sen..haha)

Neeeej nu ska jag plugga!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0