worki worki!

ÄNTLIGEN är jag klar med vår examination i kursen vi läser nu..haha och jag höll på att glömma bort att skicka in den också, haha oh så lyckat!!! NOT! Men efter många dagars kämpande är jag klar :) Idag så har jag skrivit som en toka, dissat Jehovas Vittnen, shoppat lite på IKEA och spanat in massa möbler som ska inhandlas senare i veckan - ohh så fint de kommer bli.

Och nu är det jobb jobb jobb, de positiva var att vi fick löne specifikationen idag och då känns det liiite bättre att jobba! (woho money money money!) Dock ska jag betala 3000:- till *uc*ing CSN så där försvann en del av den lönen. Men men thats life, ska försöka spara så mycket som möjligt inför alla reseplaner jag har i mitt huvud!

Imorgon är jag nästa ledig, har ett möte och ska in till stan och jaga sponsorer inför en sak med kåren, sen blir de lite förberedande inför opponering på torsdag morgon (jättetidigt!!) och på kvällen blir de bakning och mys med brudarna.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0