Sunshine?

Nej du knappast någon sol idag heller..ska de verkligen vara så svårt att slänga bort lite moln och ge plats åt solen. Känns som de finns risk för sol idag dock så man kan ju alltid hålla tummarna! Sitter i soffan med datorn i knät och har börjat dagen rätt soft men frukost och bloggläsande, innan dess sprang jag iväg och köpte mjölk och bröd, utan mjölk blir de inge flingor och inget kaffe.

Nu ska jag dock komma igång med skrivandet igen..yay! Har kommit en bit på vägen men typ 10 sidor mindre än jag vill (haha om 10 sidor är jag klar) men de är ett kul ämne så ska kicka mig lite i rumpan och sätta igång. Först blir de KAFFE - yum! Måste förbi hemma och hämta espressobryggaren..I need latte!


Shopping in looondon, från förra gången jag var där i oktober.

London på tooorsdag...de närmar sig! Ska ta och skriva ut biljetterna imorgon tänkte jag, så allt sådant är klart liksom! Ikväll är de jobb också, 16.30-21. Bara å tänka resa resa resa så ska de nog gå bra, oh shit måste tänka ut vad jag ska ha med till London!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0