Skrivning på hög nivå

Hej hopp!!!

Sitter i soffan och har precis ätit frukost och kollar lite på tv, men snart är de slut med det för jag måste börja skriva mitt arbete i tjänstelogik, som faktiskt är riktgt roligt!! De ska vara klart innan jag åker till London på Torsdag så de är rätt lungt men jag hoppas kunna skriva så mycket som möjligt idag, imorgon och på söndag så jag kan fokusera på mindre ändringar och sådant nästa vecka.

Ikväll är de jobb...igen! Jobbar varje kväll verkligen, och heeeela långa lördagen har jag ett monsterpass mellan 9.15-19. Hej jag heter Johanna och bor på jobbet :p Ledig söndag och sen jobbar jag mån-onsdag nästa vecka..men de är bara att se fram emot lönen och london!

Ha en fin dag ;)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0