Love love love

De är inte bara söndag, de är alla hjärtans dag också (omöjligt att missa med alla hjärtan överallt), alltså en riktig myspys dag! Själv hoppade jag upp och bakade blåbärsscones till frukost, mums mums och jag konstaterade snabbt att Richards ugn är mycket bättre och jämnare en min pluttugn. Stort plus till ugnen! 

Efter den mumsiga frukosten med scones och juice tog jag tag i mitt skrivande och har suttit här i några timmar. De går framåt vilket känns jätteskönt men knappast snabbt :p Snart klar med första frågan och målet är att jag ska ha hunnit iaf skriva en eller två delfrågor på fråga två, jobbigt när de är så uppdelat. Men de är bara att kämpa på.

Min knäppa pojkvän åkte iväg för att hämta min överraskning, jag tror han var mer exalterad än mig..jag hade verkligen ingen aning om va de var så gissa om jag blev överraskad när ha sträckte fram en ny KAMERA!!! Och inte vilket kamera som hellst utan exakt den jag ville ha också! Hur söt kan en människa bli egentligen!? Tack sötaste du för presenten!

Nej nu ska jag tillbaka till mitt skolarbete så jag blir klar någongång! :)

Casio Exilim EX-Z1 Pinkpack
Min nya snygga kamera!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0