London calling..

Yay äntligen är det dags att åka mot LONDON för en reunionhelg med bland annat Rachelle och Toby, sjuuuukt kul kommer de att bli verkligen! En riktig part och shoppinghelg! :)

Har varit i skolan nu på förmiddagen och skrivit ut papper, fått info om hur vårt seminarium kommer att ske..jätteuppgiften ska in på tisdag och den är nääästan klar. Jag har levt med den senaste veckan och den börjar ta form nu! Yay igen! Har skrivit ut den nu så jag har nått att göra på bussresan mot Nyköping, 5h på buss måste man ju använda till någonting :p Så ska läsa igenom, renskriva, rensa och komma fram till om något mer ska skrivas till. Kommer nog bli bra det här!

Min och Jonatans buss går vid 11.05 och vi är framme i nyköping runt 16 och sen blir de direkt ut till Skavsta där flyget planerar lyfta 18.30 och vi är i london 19.40 har jag för mig (lokal tid). Sen åker vi till hostlet och möter upp Toby och Rachelle..dom landar samtidigt som oss men på Stansted..vi landar på Gatwick. Första gången jag flyger dit men de ska nog bli bra :)

Skriver nog lite på vägen upp från the iPhone, men om inte..ha en bra helg och hoppas de inte snöar för mycket!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0