Kamera!

Jag är i stort behov av en ny kamera..den jag har nu kan jag verkligen inte använda, den är så otroligt dålig och tar verkligen kassa bilder (nej inte bara en skitfotograf) så håller på att kika efter en ny kamera.

Min första kamera var en Canon och efter de har jag bara haft Casio, så frågan är vad jag ska göra..några tips på kamera?! De första rosa paketet är modellen efter den jag fick förra julen men som blev snodd i Mexico :(

Spanar in dessa:

Casio Exilim EX-Z1 Pinkpack


Canon Digital IXUS 95is Blue
Casio Exilim EX-S12 Silver
Sony DSC-W310


Kommentarer
Postat av: P

jag har en sony cyber shot o den tar helt okej bilder... canon o casio kan jag inte säga nåt om..

2010-02-13 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0