Back from London

Nu är jag tillbaka i ett otroligt snötäckt Sverige och Kalmar, fyyy så kallt de är här hemma, inte kul någonstans! Var -23 när vi landade igår..och vi har haft +7 grader och sol i london nästan hela helgen. Jag trivdes så mycket bättre i solen och där de iaf var lite varmare. I lördags åt vi frukost i solen på PRET på Oxford street och de var verkligen livet, riktigt härligt (och superbra laddning inför en dags shopping)

Helgen var great med en mix av lugnt och skönt, sightseeing, party, shopping och sömn. Shoppade inte alls mycket, otroligt lite men de gick pengar ändå så ingen fara på den fronten inte :p En tur på primark som resulterade i två rutiga skjortor/klänningar, underkläder och lite nya skor till garderoben. 90:- var den totala shoppingnotan, jag höll igen..men galet sur blev jag när dom inte vägde NÅGONS väska på flygplatsen. Oh well sparade iaf lite pengar.

Kom tillbaka till Kalmar vid 04.30 eftersom min galne pojkvän beslöt sig för att hämta mig och jonatan på Skavsta - du ÄR knäpp! Men galet skönt var det att slippa sitta på bussen hela dagen idag, sova i skön säng och fixa en massa hemma också! :)

Nu ska jag plugga..arbetet ska in imorgon så vill bli klar med allt idag så jag kan renskriva och fixa imorgon.
Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0