YouTube beauty och vloggers!

YouTube är något jag fastnade för i somras, visst har jag tittat på musikvideos och liknande innan men inte på skönhetsvideos/vloggers och de är underbart. Dom lägger upp sminkguider, allmänt prat, tips och trix och massa massa mer. Tycker detta är roligare än vanliga bloggar (även fast tjejerna ofta har bloggar, dock inte lika stort i USA).

Jag följer främst 4 personer och de är:

Blair - Juicystar07 (samt otherjuicystar07)
Elle - AllThatGlitters21 (samt ellesglittergossip)
Emily - EmilyNoel83 aka Beauty Broadcast
Allie - xXAllieCosmeticsxX

Blair Fowler aka Juicystar07

Elle Fowler aka AllThatGlitters21


Jag har inte hittat några bra svenska vloggers, så säg till om du har något tips!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tittar också på Balir och Elle, Det är så kul at kolla på deras vloggar, skall kolla in dom andra två som du skrev, tack för tipset :)

2011-01-18 @ 15:44:55
URL: http://beyondnailpolish.blogg.se/
Postat av: Anonym

det finns en svensk tjej som heter sheemode på youtube! hon är jättebra :D kolla in henne! plus så har hon en blogg också www.shenie.blogg.se

2011-05-04 @ 18:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0