Skriva skriva skriva..

Än är jag inte klar med tentan!

Ångrar mig lite nu att jag sparade den mest komplicerade uppgiften till sist. Så idag ska jag sitta och skriva en kritisk review på NÅGONTING som är totalt valfritt..koko i Johannas huvud de är ingen hemma! Yan hade laddat ner massa artiklar och sedan hittat något liknande i dom och skrivit om de..känns som jag får hitta på något liknande! Annars är jag i princip klar med övriga uppgifter. Ska skriva några rader till på en av dem och sedan lägga in fler referenser - SEN är jag klar.

Jag måste också sitta och skriva om grupparbetsjävlet på något sätt, lycka till med det Johanna! Saken är den att jag inte vet vad som ska skrivas om, känns som de är skit samma för läraren är ******** *********** (Censur).

Hoppas att ni får en härlig dag, i Kalmar är det genomgrått så jag är glad jag sitter inne hele långe dagen!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0