Sigma sminkborstar

Sminkborstarna från Sigma Beauty är helt otroligt underbara, verkligen värda varenda öre dom kostar, och då dom inte kostar många ören är det ännu bättre. Jag är suger på några fler borstar som inte följde med i mitt Complete kit som jag beställde för nästan 2 månader sedan nu. Läs min recension om dom HÄR!

De andra stora kittet dom säljer är Professional brush kit och de kostar med brush roll 149 dollar och väljer man till en söt spegel med swarowskikristaller på kostar de 157 dollar. Mycket pengar men å andra sidan håller dom ett bra tag och de är inte dubbelt av några borstar då dessa är nyare, dock fortfarande "kopior" utav MAC vilket är gött då priset är 1/4 av mac :p

Kan vara något att köpa för julklappspengar kanske!?

Sigmabeauty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0