På landet

Nu har jag lämnat Kalmar för lite julledighet i Sörmland hos pappa och Södertälje hos mamma - very trevligt (dock är älskingen hemma..snyft)!

I förmiddags var det mys, lugnt och skönt samt att jag packade det sista inför flygresan mot storastaden Stockholm. Planet gick enligt planering, dock fick jag lämna mina hantlar hemma så min väska resan vägde för mycket..flygvärdinnorna fick sig ett litet skratt då jag tog ur dom :p Hihi!

Sedan hämtade pappa mig på Bromma flygplats, hann med en latte medan jag väntade på honom - mums! Nu är jag på plats på landet, imorgon väntar 50årsskiva i storstaden, trevligt! Nej nu blir det lite tv-tittande med la familia!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0