Organiseringsdag

Jag har seriösa problem med att somna på kvällarna sedan en vacka tillbaka, har inte somnat innan 02 en enda dag! Börjar tröttna på det nu! Vaknade strax efter 09 imorse men låg kvar och njöt lite extra, var lagom kallt i rummet så vem vill gå upp då?

Under dagen har jag och Birgitta organiserat, städat, plockat, satt upp gardiner samt rullgardin i de gamla kontoret som i framtiden ska bli del av köket. Dock var det mest tidningar och grejer överallt, ja ni vet hur det blir om man har ett överblivet rum - skräprum! :p Nu är det sjukt mycket bättre, mycket mysigare efter många om och men! Inte riktigt klart men de blir det förhoppningsvis imorgon. Lite lampor och tyg gör sådan himla skillnad!

Nu blir de strax mat, och mina fötter gör ooooont då jag stått konstant idag och gått runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0