Nej om man skulle komma igång

God morgon! Solen skiner på kalmar igen, helt otroligt!

Idag blir de rätt lungt men har lite olika saker som jag behöver göra, Richard ska strax iväg och då ska jag träna en sväng innan jag ska komma igång med pluggandet. Ska läsa ett kapitel och lite smått börja med inlämningen som ska in på torsdag 17.00. Ska skriva 4 sidor så de är inte jättemycket men måste få VG på denna uppgift också så har jag säkrat ett VG i kursen, sista inlämningen verkar superkonstig så vore trevligt om denna går bra.

Sen i eftermiddag ska vi till svärföräldrarna på middag, ryktet säger att jag kommer få JULKLAPPAR! Underbara människor :) Måste också boka mina biljetter upp till stan på fredag, har väntat länge nog nu och vet att fredag is the shit så varför inte boka?

Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0