Lugnare tempo

Idag lämnade jag äntligen in min hemtentamen samt grupparbetet och är äntligen klar med vår kurs i Interculturel communication, kan inte rekommendera den för någon what so ever!!! Så otroligt skönt att de inte är sant :)

Nu blir det betyyydligt lugnare tempo framöver, härligt för de har varit en väldigt intensiv höst. Nu läser jag enbart en distanskurs i Konsumentbeteende som består av tre inlämningsuppgifter och jag är redan klar med den första. En uppgift ska in nästa vecka och sista i början av januari. Metodföreläsningar har vi två också tror jag, så visst finns de saker att göra men inte så intensivt som kursen dom läser i skolan nu :p

Imorgon ska vi presentera vår uppsatsplan till d-uppsatsen, sen får vi veta vem som blir vår handledaren (håller tummarna). Nej nu ska jag gå igenom presentationen..woho! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0