Julklappsshopping

Jag är värdelös på att shoppa julklappar, alltid ute i absolut sista sekund och har ingen aning om vad jag ska köpa! Nu har jag, kors och kryss köpt nääästan alla julklappar - bara en sak till som ska köpas vad jag vet :)

Svärföräldrarna köpte vi till igår, idag blev det till pappa/birgitta, adam, albin, mormor och en klapp till "klassfesten" ikväll. Jag behövde dock fixa mormors men de är inte så mycket jobb :) Härligt härligt! Vissa får sena klappar, syrran tex tänkte jag köpa något finare till i Thailand, mycket roligare och mer för pengarna.

Dagen har varit så lugn och skön, Richard jobbade i förmiddags och jag vaknade 10.30 - haha behövde sova tydligen! Jag tränade runt lunch och sedan lagade jag en mumsig paj till lunch och sen åkte vi till stan och shoppade.
Ikväll är de alltså julparty med klassen, dock tänker jag skippa partyt och dricker nog bara julmust..inte på sprithumör alls (okej dricker upp vinet sen i helgen också).

En djungel av saker..haha fick ringa mamma för stöd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0