Julafton!

GOD JUL!

Några minuter kvar på julafton och jag kan konstatera att detta är den lugnaste på länge, mycket skön och trevlig dag!

Imorse vaknade jag strax innan 9, och då kom pappa in typ samtidigt. Satt och åt frukost och bytte paket, pappa och birgitta fick en Kosta Boda skål som är supersöt och jag fick pengar till vår thailandsresa i januari. Packning var nästa steg för att få med mig allt jag spridit ut då vi skulle upp mot staden och jag ska nu spendera några dagar hos mamma, mysigt! Trevligt att åka upp med farmor och farfar också, man får maximera besöken medan man är uppe och hälsar på.

Kramkalas när man kom till mamma, kaffedrickande och julciderdrickande blandat med en och annan godisbit, precis som julen ska vara med andra ord. Under kalle höll alla på att somna i princip, ja förutom kidsen såklart som var överlyckliga att tomten snart skulle komma - och jo dom hade varit snälla i år igen och fick MASSA paket. Finns inget så underbart som barn som öppnar presenter :)

Jag fick ett jättefint Mulberry fodral till mitt pass av syrran, som självklart matchar min väska! Hon är för underbar min syster, givmildare människa finns inte - tack systeryster!

Nu är det dags för sängen innan jag somnar sittandes, något med julen gör en så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0