Hair extensions

Förra veckan skrev jag ett inlägg om hair extensions och att jag ville ha långt hår nu nu nu. Dock är de lite svårt att önska sig av tomten!

Nu har jag hittat ett amerikanskt företag som ska ha faaaantastiska clip in extensions, sorry men jag litar inte på svenskt skit. Företaget heter Luxy Hair Extensions och dom har 10 olika färger i två olika storlekar 120 gram eller 160 gram och dom använder Remy Hair som är äkta hår.

Priserna då? Jo heeelt okej för vad som verkar vara en grym produkt, 120 gram kostar ca 825:- (119,95 dollar) och 160 gram för 963:- (139,95 dollar). Och de är GRATIS frakt till och med till Sverige vilket är grym fördel.

Jag kommer absolut att beställa dessa, när jag har pengar vill säga!

 

Hemsida: www.luxyhairextensions.com

YouYube: för massa roliga tutorials LuxyHair


Kommentarer
Postat av: Sanna

Köpte du löshår därifrån och vad tyckte du om dem ? :D Funderar på att köpa :)

2011-12-08 @ 17:26:04
URL: http://sannaleo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0