Förvaring av smink

Jag har länge varit irriterad över att jag inte hittat någon bra förvaring till mitt smink, jag har inte supermycket men hatar att de alltid ligger framme. För en månad sedan flyttade jag mitt smink från badrummet in till de "lilla" rummet (bor i en trea så yay vi har en bonusrum) men har ingen vidare förvaring what so ever! Har tittat ÖVERALLT verkligen och inte hittat några braiga lådor/hurtsar som jag gillar :(

Letar efter något som påminner om denna!


Nu har jag kommit en bit på väg, kollade nyss på en YouTube video då en tjej visade upp sin förvaring..och den kom från IKEA! Självklart pausade jag videon och gick in på hemsidan och YES dom finns här också. De är inga lådor utan insatser som man kan sätta i lådor med mera, så de är en bit på vägen. Kostar allt från 49:- till 149:- för ett sett och jo jag kommer köpa ALLA!

Och dessa finns på IKEA, gjorde för sminkförvaring, bla med plats för läppstift! :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej!



Vad sökte du på när du hitta dom på ikea?



/ Nathalie

2011-10-25 @ 18:49:02
Postat av: jacki

hej, jag undrar vad du sökte på och vet du om dom fortfarande finns kvar? Har också letat efter en sån smart förvaring!

/Jacki

2012-02-20 @ 17:17:29
URL: http://artbyjacki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0