Examinations seminarium

Just nu sitter jag på vårat slutseminarium där grupparbeten presenteras för fullt, härligt! Känns skönt att den här delen förhoppningsvis snart är slut och att vi inte får allt för mycket som måste ändras..(håll tummarna). Enligt plan ska vår grupp presentera vid 13.15 - knappast att de fungerar men vi håller tummarna att de inte drar över för mycket.

I eftermiddag ska jag vara tråkig och skriva tentan, vi hellst vara klar med den imorgon kväll så jag har fredag-söndag på mig att redigera texten och förbättra de som just nu är skit :p Känns skönt att jag och Janina valt att skjuta upp uppsatsplanskrivandet till måndag så vi fokuserar på den nuvarande kursen.

Snart lunch, jag har med mig en matlåda (student all-the-way) men pyttipanna!! Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0