Effektivitet here i come..

De gråa tråkiga vädret har kommit tillbaka till Kalmar, vi som haft de så fint i några dagar nu. Men inte för de spelar mig någon roll egentligen..jag sitter ändå bara inne och pluggar just nu :p Men de är ju alltid trevligt att ha något att titta ut på..

Igår gjorde jag alla intervjuer till vår mini-undersökning i konsumentbeteende som jag läser på distans, skönt att ha dom avklarade så man kan komma igång med skrivandet! Målet är att jag ska bli klar med själva texten idag och jo de går helt okej hittills. Har skrivit klart 1 sida och egentligen var denna den "jobbiga" då jag förklarade mina val och presenterade/förklarade de olika uttrycken och liknande i boken. Det kluriga med denna uppgift är inte uppgiften i sig utav att vi får presentera den hur vi vill..gaaaah..nu har jag iaf bestämmt upplägg så nu kör jag vidare på det.

Ikväll ska tyskarna och de österrikiska studenterna i klassen bjuda på middag, tysk mat låter inte så hypat :p Haha men vi får se vad det blir, dom är riktigt duktiga på att baka så hoppas maten är lika god. Jag var virrig tidigare och hade helt glömt bort middagen men älsklingen påminde mig så förhoppningsvis kommer jag ihåg det ikväll också.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0